Det giver udfordringer, når vi ikke kan mødes og er nødt til at kommunikere pr. mail, telefon eller via online-møder. Det oplever mange af os her under corona-krisen. Det stiller også krav om at gøre tingene anderledes, når vi ikke kan komme ud og mødes ansigt til ansigt med kunder, potentielle kunder og folk i vores netværk.

Det tvinger nemlig mange af os til at tænke i andre baner end de sædvanlige, når vi skal gøre opmærksom på vores virksomhed og ydelser. Men, mon ikke det er sundt nok? Christian Pedersen, Added Value Communication, har selv produceret nogle nye annoncer, som ovenstående, hvor han tilbyder gratis rådgivning for de virksomhedersledere, der ønsker at gøre deres virksomheder m ere synlige i pressen eller på de sociale medier. Ikke at det er nyt og banebrydende, men det er ikke noget, han har gjort før på denne vis.

Der er mange måder at skabe opmærksomhed om sin virksomhed på. Mere presseomtale, flere annoncer, mere aktivitet på de sociale medier. I denne tid er vi nødt til at gøre tingene anderledes, end vi plejer, hvis vi ønsker, vores virksomheder skal overleve og udvikle sig.

Tilbudet om gratis rådgivning gælder naturligvis også nyhedsbrevets læsere. Skriv eller ring til Christian Pedersen på 61 33 69 65.