Opdatering: Læs mere her.

På baggrund af regeringens corona-tiltag er der funktioner i Ringsted Kommune, der fungerer anderledes end normalt, men kommunen er gradvist ved at genåbne på flere områder. På denne hjemmeside kan du læse mere om, hvordan Ringsted Kommunes tilbud er påvirket af corona.

Følg også opdateringer fra Ringsted Kommune i den lokale presse, bl.a. her på Dit Ringsted.

Ringsted Kommune genåbner for personlig betjening
Ringsted Kommune har haft åbent for telefonisk og digital betjening på de normale telefonnumre og adresser under hele coronakrisen, men genåbner nu for personlig betjening den 17. juni 2020.

Se åbningstider og kontaktinformationer nederst på siden.

Telefonrådgivning for familier og enlige
Hverdagen er blevet meget anderledes for mange familier, siden statsminister Mette Frederiksen den 11. marts fortalte om regeringens corona-tiltag. Og den nye hverdag kan måske give anledning til flere konflikter i hjemmet, usikkerhed om fremtiden eller dårligere trivsel hos nogle børn.

Derfor har Ringsted Kommune åbnet en telefonisk rådgivning for dem, der har brug for sparring eller vejledning om hverdagens udfordringer, der ikke handler om helbred og corona.

Du kan kontakte Ringsted Kommunes telefoniske rådgivning på:

Tlf. 29 36 47 91.
Rådgivningen er åben alle hverdage fra kl. 9.00 – 16.00.

Har du spørgsmål om helbred eller om corona/Covid-19, skal du kontakte egen læge eller Region Sjællands callcenter. Er du syg eller har symptomer, skal du kontakte egen læge eller lægevagten.

Du kan kontakte Region Sjællands callcenter på tlf. 57 68 42 22.

Hold dig opdateret på coronasmitte.dk
I forhold til coronasmitte opfordres alle til at følge med og få svar på spørgsmål via coronasmitte.dk.

Foto: SDL