Lantz Copenhagen
26 17 27 49
info@lantzcph.com

Følg Lantz CPH på Facebook og Instagram

Lysterapi i hudplejen
Vores krop har brug for lys, og Lantz CPH er innovative i sin måde at kombinere hudpleje med lysterapi. Lysterapi blev opdaget og lanceret af NASA i midten af ​​det 20. århundrede, og målgruppen var astronauter, så de kunne forblive sunde under rumrejser. Lysterapi øger din blodcirkulation og din produktion af ATP (skaber mere energi til dine kropsceller). Lantz CPH har skræddersyet flere pakker, så du kan gå efter lige det du mangler.

Der er naturligvis lige så mange måder at præsentere produkter på, som der er webshops. Lantz CPH og indehaver Camilla Lantz er ikke gået på nogen form for kompromis, og virksomheden har udviklet sin helt egen stil i den digitale kontakt til kunderne.

Forretningens mediefilosofi kombinerer elegant det at have den fysiske forretning på Sjælland, nærmere bestemt Næstved, med den indbydende præsentation af produkter på de mest udbredte sociale medier. Lantz CPH har kunder fra hele verdenen, men bor du i Ringsted kan du afhente de købte produkter hos hende i Næstved – efter aftale. Du er også altid velkommen til at kontakte Camilla på mobil 26 17 27 49, hvis du vil have gode råd til din hudpleje.

Hudplejeprodukter i få klik
Lantz CPH’s hjemmeside, Facebook og Instagram har en imødekommende og helt personlig stil, som afrunder den moderne markedsføring af nye, spændende hudplejeprodukter. Hjemmesiden er bygget op, så den fungerer intuitivt på den måde, at den besøgende både direkte får præsenteret de nyeste produkter, og med et enkelt klik bliver ført hen til sider med de mange produktserier. Sortimentet er kæmpestort: Uanset om de søger cremer til din hudtype eller magnetiske vipper, finder du hvad du søger.

Du får også adgang til at blive gratis fordelsmedlem hos Lantz CPH. Som fordelsmedlem får du de gode tilbud og priser, når du handler.

Er du interesseret i at følge med i nyheder fra Lantz CPH, kan vi anbefale deres blog med artikler om eksempelvis den ultimative antiaging behandling, positiv psykologi eller solbrillerne der passer til dit ansigt.

Inspiration til din hudpleje
”Jeg har lige bestilt en pakke, den kom allerede dagen efter, super smukt pakket ind. Jeg glæder mig til at prøve produkterne. Samtidig har der også været super god kommunikation og information hele vejen igennem købet.” Sådan lyder det fra en af de mange glade kunder på Lantz Copenhagens Facebookside.

Virksomheder i hele verden har for længst erkendt, at en præsentabel kombination af den fysiske butik, en spændende hjemmeside samt gode opslag på Facebook og Instagram er vigtig for kundernes lyst til at undersøge produkter og tilbud. Det kan de trygt gøre, når der er ro og overskud til at fordybe sig. Muligheden for fordybelse gælder i høj grad, når man søger efter hudplejeprodukter.

Den digitale tilgang er for den moderne forbruger i dag således en af de vigtigste kilder til inspiration, og den giver muligheden for at opsøge netop de hudplejeprodukter, man har behov for. 

 

sølvpartner