En lille opsparing, der bare står og venter på at blive brugt – sådan ser det ud for mange af POWERs kunder i Ringsted. På landsplan har danskerne tilsammen optjent over 185 millioner kroner i bonusser gennem MyPOWER-kundeklubben, og alene i Ringsted har medlemmerne over en million kroner stående, som de endnu ikke har brugt.

Præcis 1,04 millioner kroner i ubrugt bonus. Så meget har POWER-kunder i Ringsted stående på en slags skjult bankkonto, hvor beløbet bare vokser, hver gang de handler.

En million medlemmer og 63 millioner i ubrugte bonusser
I slutningen af oktober rundede MyPOWER-kundeklubben én million medlemmer. Kundeklubben giver kunderne 2 % i bonus for hvert køb, og på landsplan er der ubrugte bonusser for samlet 63 millioner kroner i POWER-butikkerne. Bonussen er tilgængelig fra 15 dage efter købet og kan bruges direkte i butikken eller online og kan dække hele købet, uanset om beløbet er stort eller småt.

”Bonusopsparingen alene i vores butik viser, at vores kunder er glade for at handle hos os. Det er vi glade for – særligt taget i betragtning, at vi er den mindste POWER-butik i Danmark. Det er en loyalitetsklub, hvor vi kan give vores kunder 2 % i bonus og skræddersyede tilbud, og den mulighed er vi rigtig glade for,” siger varehuschef i POWER Ringsted, Kasper Aleksandrovietz.

Eksplosiv vækst i kundeklub
Alene i løbet af 2024 har 267.000 nye medlemmer meldt sig ind i POWERs kundeklub, hvor en af de store fordele er fleksibiliteten, når kunden får sin bonus. Kunderne kan bruge opsparingen på præcis det, de ønsker, og de kan selv vælge, hvornår de vil bruge den. Der er intet krav om minimumsbeløb, og det betyder, at selv mindre optjeninger kan bruges til at dække et køb.

Gennem kundeklubben modtager kunderne desuden eksklusive og personlige tilbud, der er baseret på tidligere køb, ligesom man får fortrinsret til de nyeste produktlanceringer. Det gør kundeklubben populær blandt elektronikinteresserede.

POWER opfordrer kunderne til at tjekke kontoen
Kasper Aleksandovietz mener, at pointene i Ringsted både vil blive brugt på små og store køb, og at kundefordelene rækker ud over rabatten på produkterne.

”Så sent som i sidste uge havde jeg en kunde, der ville købe en telefon. Vi kunne se, at han havde 1316 kroner til gode i bonus, og det betød, at han både kunne få cover, panserglas inklusive påsætning og opsætning af telefonen med gratis. Det var penge, han ikke vidste, han havde – og han blev selvfølgelig megaglad. Det er sådan nogle oplevelser, der gør, at vores kundeklub virkelig giver mening,” slutter Kasper Aleksandrovietz.

Foto: ABW