Artiklen er sponseret

Som virksomhed er synlighed en af de ting, du skal fokusere allermest på. Det er selvfølgelig vigtigt, at du har et godt produkt, som du kan sælge til en konkurrencedygtig pris, men hvis dine potentielle kunder ikke kender til din eksistens og ikke kan finde dig, når de leder efter et produkt, du sælger, er det rigtig svært at sælge produkter – selvom du har det bedste produkt til den bedste pris.

Derfor er marketing afgørende for enhver virksomhed, og her er online marketing ikke til at komme udenom. I dag starter de fleste forbrugere deres søgen efter et produkt på internettet, og det er derfor vigtigt, at du er synlig netop her, hvor forbrugerne leder efter dig.

Netop derfor er annoncering på Google en god investering for din virksomhed, og det er eksempelvis en stensikker vej til at blive synlig i den populære søgemaskine, når en forbruger søger efter et produkt, du sælger.

Lær om annoncering på Google her og find ud af, hvorfor annoncering på Google er en god investering for din virksomhed.

Annoncering på Google på Google Ads
Navnet ’Google Ads’ dækker over en bred vifte af forskellige muligheder for online markedsføring gennem Googles kanaler, og Google Ads handler derfor ikke kun om de klassiske annoncer. Google Ads er således navnet på Googles moderne annonceplatform, hvor du får adgang til en række forskellige typer af annoncering via Googles mange platforme.

De mange forskellige muligheder for din virksomhed med Google Ads er bl.a.:

• Søgekampagner: online annoncer i Googles søgemaskine der baseres på søgeord
• Google shopping: annoncer i Google søgemaskine med billeder af dine produkter
• Displaykampagner: klassiske bannerannoncer på hjemmesider
• Videokampagner: mulighed for videoannoncering på YouTube

Disse og andre muligheder for annoncering er din mulighed for at blive synlig online, så din virksomhed kan øge salget til fordel for din bundlinje.

 

Annoncering på Google kan være en god investering for din virksomhed. PR-foto

Sider2022