EPOS er en dansk producent af it-udstyr, der mest er kendt for deres headsets, du finder under et par forskellige produktlinjer: ADAPT og IMPACT. Andre produkter producerer de dog også, fx deres konferencetelefoner og -kameraer under EXPAND-linjen. Og ved siden af det har de enkelte andre produkter. Fx lysindikatorer til deres headsets, der viser, når en medarbejder er optaget af et opkald.
Billige ADAPT-headsets gør det nemt for ansatte at arbejde fleksibelt
Leder du efter headsets til dine service- eller salgsmedarbejdere, kan du starte med at lede i EPOS’ ADAPT-linje. Her finder du kablede headsets og trådløse headsets, der kører over Bluetooth. Deres headsets har enten mono- eller stereolyd, og deres diskrete form, hvor der ikke lægges beslag på så meget plads, gør dem nemme at have i tasken. Med ADAPT-headsets kan ansatte arbejde fleksibelt.
IMPACT-headsets fra EPOS egner sig til det seriøse callcenter
Vil du have headsets af høj kvalitet til callcentrets ansatte, så er det i stedet IMPACT-headsets, du bør smide penge efter. For at investere i IMPACT-headsets fra EPOS skal du have lidt på kistebunden, da de er noget dyrere end ADAPT-headsets. Til gengæld får du højere kvalitet, hvilket fx kan mærkes ved, at ADAPT-headsets reducerer baggrundsstøjen, forbedrer opkaldslyd og øger koncentrationen.
Hold et godt videomøde med EXPAND-linjens produkter
Hvad så med EXPAND-linjen? Her er målet selvfølgelig ikke at levere udstyr til ansatte i et callcenter, men snarere at sikre krystalklar lyd og billede ved videokonferencer. EXPAND-udstyr i form af bl.a. konferencekameraer gør det nemmere at give en god mødeoplevelse for såvel deltagere til stede i konferencerummet som for de deltagere, der er med fra hjemmekontoret eller et sted ude i verden.
EPOS-udstyr er derfor værd at tjekke ud, når målet er at få alt ift. lyd og billede til at funke hver dag.